Shop

FAQ

Întrebări Frecvente

01. Cum comand?

Pentru a comanda un produs apăsați butonul “Adaugă în coș” Pentru a verifica conținutul coșului de cumpărături trebuie să apăsați pe coșul de cumpărături din  opțiunea: “Vezi Coșul” de unde aveți posibilitatea să vizualizați lista de produse existente în coș, să modificați numărul de produse pe care doriți sa-l achiziționați sau să renunțați la unuele produsele introduse în coș.

Pentru a adăuga alte produse în coș, apăsați pe butonul “Continuă cumpărăturile”.

Pentru a finaliza comanda, apăsați pe butonul “Finalizează comanda” din coșul de cumpărături. Dupa ce bifati ca sunteti de acord cu termenii si conditiile, veti fi directionat catre metoda de plata

02. Cum plătesc?

Alegem să îți oferim flexibilitate și siguranță în fiecare pas al comenzii – inclusiv la plată.

Poți alege între trei metode simple și sigure:

Plata la livrare (ramburs):
Plătești comanda în numerar sau cu cardul, direct curierului, în momentul în care primești coletul.

Plata online cu card bancar:
Poți achita comanda în siguranță, folosind cardul tău bancar. Tranzacția se efectuează în lei, indiferent de card, în conformitate cu termenii și condițiile convenite cu banca emitentă a cardului dumneavoastră.
Prelucrarea datelor cardului are loc exclusiv pe serverele securizate ale MobilPay/NETOPIA SRL. Societatea nu solicită și nu stochează informații despre card. Datele tale sunt protejate, iar procesul este criptat și 100% securizat.

Plata prin transfer bancar:
Poți opta și pentru plata în avans prin transfer bancar. După plasarea comenzii, vei primi prin e-mail factura proformă cu toate detaliile necesare pentru efectuarea plății. Livrarea produsului va fi procesată după confirmarea încasării sumei în contul nostru.

03. Când și cum primesc factura?

Factura fiscală va fi inclusă în colet și va fi livrată împreună cu produsul. Vă rugăm să verificați prezența acesteia la primirea comenzii. Dacă, din orice motiv, nu regăsiți factura în pachet, vă rugăm să ne contactați pentru a vă trimite o copie electronică.

04. Ce fac dacă sunt nemulțumit?

Ne pare rau sa auzim ca ești nemulțumit de produsele primite. Ne cerem scuze pentru situatia neplacuta si ne dorim sa rezolvam cat mai curand aceasta situatie. Poti sa ne contactezi si sa gasim impreuna o solutie sau sa accesezi sectiunea politica de retur.

Image Newsletter